Nisanda prolaktinim 63.9 cıkmıştı o ay ilac kullanip hamile kaldim ama kimyasal olmustu hala hamile kalamadım Bugun adet oldum hormonlarıma baktiramiycam haftasonu olduğu için prolaktin yükseliği olanlar ilaçsız nasıl düşürdünüz Prolaktini önereceğiniz bisey var mı?