Merhaba kızlar
12 haftalık hamileyim
Dün gece tuvalatte peçeteye cok koyu sarı kahveye dönük akıntı geldi ve cok panik olduğum için arkasından istifra ettim hemen acile gittik hersey normal rahimde de acılma yok dedi acil doktoru bugün kendi doktoruma gittim oda alttan muayene etti ve bir sorun yok dedi ama az önce cok az daha oldu bu gerçkten normalmi daha önce bunu yaşayan varmı