253825 Merhaba kızlar 21 haftalığım şuan biraz ayakta durunca veya biraz yorulsam alt bölgede baskı ve dolgunluk ağrı yaşıyorum bu normal mi daha bu haftalarda yaşayan var mı?
Elifderin34 253825 doktorunuza mutlaka sorun o haftalarda rahim büyüdüğü için baskı yapabilir demişti doktorum ama yinede siz bunu sorun doktora başka sebepleri de olabilir
253825 Elifderin34 3.gebeliğim haftaya cuma kontrolüm ama çok tedirgin oluyorum bu ağrıları yaşayınca sanki 30 hafta üzeri ağrıları gibi bel kasık vajina ağrısı
Elifderin34 253825 ben 32.haftadayım bende de aynı şikayetler var doktorum ilaç verdi canım çok geçmiş olsun