Hanımlar normal doğum dikişlerim açılmıştı 10. Gün kontrole gittiğimde öğrenmiştim açıldığını o gün yeniden dikiş atıldı atıldıktan 2 gün sonra duşa girdim peçeteyle kurularken peçete ip geldi ve sonraki günlerde de 2 kere ip geldi dün yürüyerek sağlık ocağına gittim geldim bugün dikişlerime sızı giriyor ara ara tam 1 hafta oldu dikiş atılalı internette 7 günden önce ip gelmez diyor sizce yinemi açıldı dikişler çok zor oldu 2. Dikis sizlerin iyileşme süreci nasıl oldu başına gelen varmı hiç