Kızlar dün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum doktor rahim ağzı yumuşamış daha önce sancı gelmiş dedi ama ben farkında değilim gece sancın olursa hemen doğumhaneye geç beni arasınlar dedi bugün sabahtan beri karnım sürekli kasılıyor duş aldım baya su tuttum belime karnıma rahatlar belki diye kasılmalar devam ediyor ama canımı acıtacak durumda değil sadece karnım sertleşiyor tecrübesi olanlar fikir verebilir mi neler oluyo geliyo mu ☺️