mhtp18 Kubik_e aynıyız ben de 34+6 2 gün sonra doktora gideceğim 😊 günler cabuk gecıyor hazırlıklar vs ama zorlanmaya basladım biraz ben 🤔
Tahinpekmezim Bende 33+6 yim. En son 32+0 da 1800 du bebegim . Carsamba gunu filan muayene olcam bakalim. Hamilelik guzel gidiyor hersey yolunda benimkide sagda yan ve makat gelis dogum pozisyonuna donmedi henuz bekliyorum 😀
Aras Deniz21 cuma günü doktor kontrolüm var canım bende çok merak ediyorum ☺️ En son 31. Haftamda gitmiştim 1.950 idi kilosu