Aylin5550 haftamız aynı😊 ben 10-11 tane ayaklı uzun kollu yenidoğan tulumlardan aldım, 2 tane beşli takım aldım, alt üst aldım bir kaç tane uzun kollu, 3-4 tane de atlet aldım, geri kalanlar 3-6 aylık kısa kollu aldım, bir kaç tane de 3 aya göre uzun kollu alacağım çünkü hazirana kadar serin olur bebekler bizim gibi değil canı ne ki🥲 yelek aldım, 12 çift falan çorabı var, eldiven aldım.. ara mevsimde doğduğu için tedirgindim nasıl giydireceğime karşı ama böyle yaptık bakalım ihtiyaç olursa doğunca da alırım dedim. Bebek arabası, beşiği falan da hazır.. benim lohusa pijamam yok, göğüs kapağı, havlu seti ana kucağı alamadım… o da doğana kadar yavaş yavaş alırım dedim ıvır zıvır çok daha 🤦🏻♀️