Devlet hastanesinde ikinci sezeryan doğumumu yaptım. İlk doğum özel hastanedeydi. Hangisi iyi derseniz ben devlet hastanesinden cok memnun kaldım. Hem hızlılardı hem güler yüzlü. Anestezi doktoru hariç 😊 Her devlet hastanesi aynı olmayabilir belki ama ben Keşan Devlet hastanesinden,doktor Kerim beyden ve adını bilemedigim tüm ameliyat ve yeni dogan personelinden çok memnun ayrıldım. Çok ağrı yaşamadım. Ebeler her konuda yardimciydi. Ozel hastanede kaldırmaya bile yardım etmemislerdi zorlamadan iç dikislerim zarar görmüştü. Burda ise ebe hanım gelip nasıl kalkacagimi gösterdi yardim etti. Neskafe ve kendi kaynattığım kayısı suyunu içtim. Gecesinde gaz çıkarma oldu. Anestezi etkisi de pek olmadı. Bol bol sıvı tuketmek gerek. Bebeğime 3 takım almıştım.yeterli oldu.kendime iki takım almıştım birini hiç kullanmadım. Kısa kollu aldığım takımı kullandım. Serum takıldığı ve damar yolu açıldığı için kısa kollu daha kullanışlı oluyor.