Pijamaskeliler Ae1226 benim 4.ayimda oldu rahîm.agzim açılması ile.bir böbrek değerleri dusmusti hemde karaciğer enzimleri yükselmişti serumlarla inmişti kaşıntı yoktu bende kaşınma varmı die ilk sormuşlardı yoo demiştim yoktu yani serumlar snrasi değerler düzelmişti
Dark Ae1226 kaç haftalıksiniz, erken ise ilaçla takip ediliyor, büyük ise ve yükselme hızlı ise 37+0 da doğum oluyor Benim safra asitleri yüksekti, alt bir tık yüksekti 36+4 de kesinleşti 37+0 da doğum yaptım
Dark Ae1226 anladım, sizin yapacağınız bir şey yok maalesef, yükselme devam ederse ilaçla devam edeceksiniz
Pijamaskeliler Ae1226 valla hastane de ne yemek verdiyse onu yedim ben rahîm ağzım açıldığı için dikiş atıldı 1 hafta yaptım değerler normls dönünce hep et tavuk sulu yemekler vardı bakliyat fln serumu 12 tne yedim koca koca serumlar taktilar dikiş atılana kadar 2 kez kan alıntı sonra düşmüş bende korkmuştum kaşıntım da yoktu aklıma kolestaz mi neyim die gelmişti burda okuyordum onuda da ama olmadım şükür