Tiiffany 1 ay daha bekle canım benimde gömülü 20 lik dişim apse yaptı 3 buçuk aylıkken doktorum apse yaptıysa antibiyotik başlatsın diş doktoru sonra hemen aldir disi dedi hemen antibiyotik basladim 1 hafta sonra cerrahi olarak aldilar disi.
Dis doktorun zaten yonlendirecektir ama ben isin icinde olduğum için bildiklerimi ileteyim sana antibiyotik olarak bazi doktorlar augmebtin bazilari ise largopen yaziyor augmentin in arsivde çalışması gozukuyor largopen in ki gözükmüyor lakin augmebtinin içindeki bir asit fetusa gecebiliyormus bu yüzden doktorun tercih şansı sunaraa kesinlikle largopen kullan antibiyotik olarak (apse vs var ise tabi) anestezi olarakta doktoruna kesinlikle adrenalinsiz lokal anestezi yapılması gerektiğini söyle onun dışında 1 ay bekliceksin müdahale edilmesi için bu süre zarfinda agiz bakimina çok dikkat et dis ipi kullanmayı ihmal etme gargara kullan listerin mor olan şişesini kullananbilirsin ağız florasini bozmaz günlük kullanima uygun simdilik aklima gelenler bunlar cok geçmiş olsun🙏🏻🌸