mucizem_0809 Hanımlar 10 haftalık gebeyim bugün başlayan kasık sancılarım oluyo sanki bıçak sokup çıkarıyomuş gibi başına gelen varmı normalmidir yoksa bi doktora görünmekmi gerekir?
Nurayy28 mucizem_0809 ayaklarinizda mutlaka corap olsun önümüz kış hamilelik zorlaşabilir sizin adiniza dinlenin bol bol birde normal rahim cociga hazirliyor kendini
Minnoshamis mucizem_0809 benim de ayni sekilde bende 10 haftaligim karnimda ve kasigimda sanci oluyor bazen 🦋 bence rahmimiz buyuyor
Esra_derinalp Bende 17 haftalığım bende de aynısı oluyor regl sancısı gibi bıçak batıyor gibi bir ağrı doktorum korkulacak bişe olmadığını söyledi büyüklerde bebek yerleşiyor diyor ☺️ Sağlıkla gelsin bebeler
Selim_Alparslan Esra_derinalp aynen canım benim 16. Haftamda başladı kasık ağrılarım şuan 17 haftalığız bizde hala devam ediyor ve arada pıt pıt atıyor ☺️ Bende çok korkuyorum ağrıdığında yakınlarımda bebek büyüyor dediler ama doktoruma sormadım hiç tabi
mucizem_0809 Selim_Alparslan evet banada diyolar aynısını bakalım bebek kımıldadıktan sonra düzelir dedi annem ama bilemiyorum geçer inşallah bide cinsiyetini öğrendiniz mi neyiniz olucak 🙈
mucizem_0809 Nurayy28 ne yalan söylim çorap ve patikle geziyorum ilk çocuk cahilliği var üstümüzde herşeyden tedirgin oluyoruz ister istemez panik halindeyiz ☺️
Destina21 Rahim genişlediği için. çok şiddetli dayanamayacak kadar olursa endişelen demişti doktor bana
Selim_Alparslan mucizem_0809 aynen canım benimde öyle evden çıkmayayım ağrımıyor ama yarım saat çıktım gezdim sonra ağrımaya başladı
Destina21 mucizem_0809 evet o bende de oluyor sıkıntı yapma yürüyüşten sonra ayaklarını uzat .. iyi gelir
Selim_Alparslan mucizem_0809 15 haftadan önce tahmin yapıyorlar sadece 15+2 de öğrenmiştim ben çok belliydi pipisi 🙂
mucizem_0809 Selim_Alparslan arkadaşım 12. Haftasında öğrendi onunda oğlu olucak kısmetse hayırlı sağlıklı evlat olsunlarda gerisi önemli değil hiç
mucizem_0809 Minnoshamis öyle diyorlar şuan portakal kadar rahmimiz bebişler incir kadar ❤️ Bikaç haftaya geçermiş sancılar ama 28-30 hafta gibi tekrar başlıcakmış rahim kendini doğuma hazırlıyomuş o zamanda 😀