m_k34 anladım canım yani bakalım ya benim haftamda çok küçüktü hani doktor normal dedi arastirsakda bir sonuc bulamayiz demisti o zaman hani eğer olmasinda 2. De olursa o zaman bi sorun varmı yokmu baktırrsin demişti bide genelde ilk düşükten sonraki bebek sağlıklı oluyormuş tekrar düşme olasılığı %5 falanms bakalım hayırlısı ya