vaveylaaa19 yine geçen kış aynı doktorda başka tanıdığm doğm yapmışdı boş oda yok diye kadını amelıythanede 3 saat bekletmişler ve çıktığnda mıkrop kapmış. Onada çocuk kilolu demiş ama doğdnda ki sonuç yine normal . Hiç güvenmediğim bir hastane . Kırıkhanda oturuyorum . İyi olsa tercih ederdm ne güzel bana yakın . 40 dakikalık yolu çekip antakya ya defneye gidiyorum mecburen , doktorum raziye kurt.