GlZngin
Slm kızlar 3 aylık hamileyim, Eşim sanki kendisi hamileymiş gibi davranıyor. Küsüyor kızıyor vs. Ben bayağı umrunda değilim yani. Bu da ben de sinir yapıyor. Sabrediyorum ama bebeği etkilemesin diye susuyorum. Acaba bağırıp öfkemi mi atsam? Sussam mı? Var mı fikriniz?