Tugcozden benim de zor geçti 10-15 günde anca kafamı toparlayabildşm bilmediğim bir durum bana muhtaç bir bebek emiyor ama göğüslerim yara olduğu için emzirmek istemedim şiştiler mastit oluyordum nerdeyse hastanede destek aldım ağladım kötü bi anneyim ben diye bebeğimin sarılığı zaten hastanede başlamıştı pompayla süt sağıp öyle içirebildim spnra gaz sancısı hat safhada yaşadım 3 kere acillik oldum çok zordu benim için ama şimdi de kızım hasta ciğerlerine inecek diye korkuyorum saat başı emzşriyorum yani diyorum ki ne zaman rahatlar bi insan ama anneysen asla rahatlayamazsın çünkü aklın fikrin hep bebeğinde oluyor hasta olmaya bile lüksün olmuyor