duyguogretmen61 Busrabatuu Hümeyra Çanakçı sezeryanda çok iyi diyor öğretmen arkadaşlar. Ben de takibe ona gidiyorum ama normal doğum istediğim için değiştiricem.
rrumeysaa Ben henüz doğum yapmadım 32. Haftadayım ama buhara ya takipliyim sezaryen konusun da Hümeyra Çanakçı iyi diyor herkes ilgilenmesi de iyi hastalarıyla bir de Fatma Aydın var
Busrabatuu rrumeysaa Muhammet usta hakkında bir bilginiz var mı acaba kesiyi küçük yapıyor diyorlar bilemiyorum kii🫣
duyguogretmen61 Blgumyomay Riskli ise girer zaten acilde nöbetçi oluyorlar ama normal doğumu ebeler yaptırıyor.
Blgumyomay duyguogretmen61 ebelerde süreci beklemiyor diyorlar direkt kesiyorlar diyorlar koca şehirde güvenle normal doğum yapcagım bir yer yok gibi