Busraaaddd Merhaba kızlar32+4 ama kansızlık var kanım çok düşük ilaçları kullanmama rağmen aynı şekilde devam ediyor pekmez falan ye diyorlar faydasını gören oldu mu öyle çok tatlı ile arası olan birisi değilim
AzraFarah Busraaaddd hiç yoktan iyidir ama kan değerlerini normale getirmesinin de bekleme,kan takviyesi yapılır çok düşük olursa doğumdan önce
isimyazmakzorunlumu Fbd Demir ilacını hangi saatlerde alıyorsunuz o çok önemli. Bide kullandıktan en az 2 saat önce ve sonra kafein ve süt ürünleri tüketmeyin. İlacı aldıktan sonra meyve yiyin. C vitamini demir emilimini artırıyor.
Ayckr Haftada aynı sorun bende de var. Demir yükleme yaptırmak istemiyorum. Sabah akşam ilaç mandalinayla yiyorum biraz süt ürünlerini kestim. Siyah üzün yiyorum gün içinde bolca ve pekmez😔 umarım düzelir
isimyazmakzorunlumu Rosense sabah aç karnına ufak bir meyveyle alınabilir. Ama en az 2 saat sonra kahvaltı yapmak gerekir. Gece uyumadan önce de alınabilir. Biraz yeme düzeniyle alakalı aslında iki saat önce sonra yemek yenmezse daha iyi emilir demir.