Kızlar baştan söylüyorum çok saçma şey ne gerek var falan yazıcaklar yazmasın, bizim burda adet ve ben çok özeniyorum sadece yapanlardan fikir almak istiyorum. 6 ay kınası ı nasıl yaptınız kuran ne zaman okundu, sonrasında oyun mu oynandı, yiyecekleri ne zaman dağıttınız, ikramlık neler yaptınız, neler dağıttınız? Bi de masalarınızın fotoğrafı varsa fikir olması açısından atar mısınız? 🌸