Dillosss doğumdan hemen sonra etraf toplandı herşey bende bebekte giyindik hemen eşimi çağırmışları zaten doğum hane sayılıyor zaten orsaı eşim geldi 5 dk değil bayaa kaldı daha da kalsaydı kimse sesini etmezdi zaten ama saat çok geçti eşimde çok yorulduğu için ben eve gitmesini istedim öyle çıktı eşim. Sonrası da zaten 24 saat içinde taburcu oluyorsun bir kere sadce eş içeri alınıyor bence yeterliydi yani 24 saate biz de anca toparlandık eşimde o uykusuzluk yorgunluğu atlattı sonrası eve geçtik zaten 😊