Ya kızlar siz bu çatlatma iğnesi vurulduğunuz günü sayıyor musunuz ya? Yoksa çatladığı günü mü baz alıyorsunuz? 14 gün sonrasını hesaplamak için? Feleğim şaştı ne zaman 14 gün oluyor ya🥲 ayın 4ünde iğneyi vuruldum. 5i çatladı. Ben ayın 6sını birinci gün diye saymaya başlıyorum. Çünkü ayın 5inde akşam 22:00 da çatladı yumurta ayın 6sında 22:00 da 24 saat olduğu için, anca birinci gün diye saymaya başlıyorum. Ne zaman benim adetim ya bugün diye hesap ettim hep ama aklım karıştı şimdi😢 üçün beşin önemi yok tabi de. Ayy bugün de adet olmadım bugünü atlattım sevincini yaşamak için merak ediyorum dkdjjf