Sultanince Nişan gelmesi sizde oldu mu oluyorsa nasıl oluyor acaba mukus şeklinde iki kere geldi 36 haftadayız
Nur_089 Benim ilk dogumunda 37+4dr pembe çok az leke geldi dr gitsim sancım varmış ntsde cıktı tabi bende tık yok catı muayenesindede catımın normal doğuma müsait olmadıgını söyledi o gün ve hoooop sezeryana alındım😅😍