serennt Bugün 6/5 olduk yolk kesemiz görüldü kalp atışı için haftaya cuma gelin dediler sizce normal mi arkadaşlar adetim geçeli tam 15 gün oldu
Gizemavcii08 serennt bende şu an 6+6 yım beni de haftaya cuma çağırdı ben de ilk başta niye o kadar geç çağırıyor sitem ettim ama garanti olsun diye 7. Haftanın içinde veya sonunda çağırıyorlar merak etme 😘
Merve_42- Normal bnce bnde 7 haftada bile duyulmadı kalp atışı detaylı ve vajinal ulturasyonda bile duyulmadı 8 haftada duyabildik