Asya02 Merhaba hanımlar cinsiyet öğrenen var mı tahminler neler bu sene kız senesi diyorlar umarım bizim için öyle olur😉
MomBse Asya02 bencede doğru diyorlar yoğunluk kız bebek senesi bu sene biz de 24 hafta olucaz geceden sonra olduk sayılır bal kızımla 🤰🏻😘
Varol Asya02 kendi adına yada isteyenler için desen daha doğru olur benim 2 kızım var 3.oğlan olsun istiyorum bence bu sene erkek senesi
newbabyno2 Asya02 cinsiyette hisler doğru cıkıyor mu ben tamamıyla kız hıssedıyorum ve hep kızım dıye hıtap edıyorum😇
Destina21 newbabyno2 aynısı bende de var sağlıklı olsun gerisi önemli değil ama insanın içinden geçiyor işte ♥️
Fuzey Bende esimde erkek hissediyoruz nedense. Ama ne olursa olsun salikli olsun😍🙌Ama merak ediyoruz🙈