Daha gebeliğimin çok başındayım mide bulantılarım çok fazla. Bu sebeple doktor asitli içecekleri, gaz yapacak olan bakliyatları vs. yasakladı onun dışında zaten zar zor bir şeyler yiyebildiğim için kendini dinle canının istediğini ye, suyunu mutlaka iç dedi. Gün içinde aklıma bir şey geliyor saatlerce acaba yer miyim diye kendimi dinleyip öyle yiyebiliyorum valla 2 dilim pizza da yedim hamburger de yedim allah canımı mı alsın yani. İlerleyen dönemlerde değişir tabi ama çok ekstrem bir durum olmadıktan sonra bir şeyi yersek ölecekmişiz gibi davranılmasını çok mantıksız buluyorum. (Bilinen klasik şeyler hariç tabi çiğ et, sushi,bitki çayları gibi gibi bunları demiyorum.)