Mehrbalar. 1 buçuk yaşında bir oglum.var. Spiral taktirmistim doğum sonrası spiralin kaydığını ve gebe olduğunu öğrendim. Bebek düşünmüyordum daha. Hem okuyup hem bebek bakıyordum annem destek oluyordu. İse başlayacaktım. Kendi ailem çok tepkili aldirin dediler eşim istemedi aldırmak doktorlarda yapmaz zaten. Annem çok üstüme geliyor kızıyor. Sanki birşey olmuş gibi. Sprial varken kaldım Allah nasip etti. Korkuyorum nasıl.basedcegiz her konuda maddi manevi psikolojik