Shylaa asooooo benim kızımda 39+3 te hala doğmuyor 😅 1 cm açıklık vardı doktor bu haftaya kalacağına ihtimal vermemişti ama gelmiyor 😂
Benimennembirmelek Kaderrrrmtl ya kızlar bende 39+1 doğurmaaaaadiiiiiiiiiimmmmmmm🤦 doğurmak istiyom ne yapsakki bilemedim dünden beri ada çayı ve hurmaya başladım inşallah dogururum
Ebrutugay Bende 38 artı 4 tabi bazen yürüyüşle yediklerimiz olsun içtiklerimizle merdıven ınıp cıkmayla duruma bızde yardımcı olmalıyız aslında
Ltf3053 38+3 bendede tık yok 1 saat yürüyüş merdiven in çik ev supur sil ara ara squat yapiom hurma yiom ada çayı iciom ama tık yok hanfendi yerim güzel diyor gelmiyor
Benimennembirmelek Ltf3053 bizimki de hemn gizemli hem nazlı hem. Bunca ay cinsiyet göstermedi hemde doğmuyo ya 😂
Ltf3053 seventhings suniden bence korkma ben ilk oğlumda suni aldım o kadar korkulacak bi durum değil tabi herkesin acı eşiği farklı olurmuş ama yinede kendine korku verme
Kaderrrrmtl Benimennembirmelek valla bilmiyorum adet sancısı gibi sancılar oluyor arada belime falan vuruyor ağrı geri gidiyor gün içindede hep hareket halindeyim ev temizliği suquat hurma duş aklıma gelen herşeyide yapıyorum ama bakalım iki gün önce doktorum alttan muayene etti yumuşamış çok güzel kafasıda baya aşşa inmiş dedi ama gelmiyor ☺️
seventhings Ltf3053 ben suniden degilde suniyi yapıp sonrasında açılmamasından korkuyorum kesin açılma olur mu
Benimennembirmelek Kaderrrrmtl benim bebeğim hem nazlı çıktı 9 aydir cinsiyet göstermedi hemde inatçı gelmiyo