Kızlar biz 3. Trimesterdeyiz oğluşumla 9. Aya girdik 34 haftadayız. İlk ve ikinci trimesterim açıkcası çok rahattı. İlk trimesterda bulantı vs hiç olmadı sadece halsizlik ve hamileliğe alışma sürecim vardı. 2. Trimester geçiş evresi gibiydi açıkcası, ne kilo, ne ağırlık, ne ağrı çok şükür iyi geçti. 3 e gelecek olursak arkadaş bi bi tarafım bi bi tarafım ağrıyor, ağırlaştım, içimden gelmiyor iş güç, biraz hareket ediyim hemen yoruluyorum… Sizde durumlar nedir? Hadi sohbetee… 🤭🤭🤭