Vildannnn Merhaba arkadaslar 25 hafta gebeliğim var kızımız olacak Allah nasip ederse. İsim bulamıyorum bugüne kadar hep çok erken dedim kendi kendime ama artık bir isim bulmak istiyorum yardımcı olur musunuz ?
Defnemmm2301 Bende hem eşimin hemde kendi istediğim ismi katacam eşim annesinin ismini istiyor Aysu bende kendi istediğim ismi katacam Defne ikimizin de gönlü olsun 😊😊 22 haftalığız bizde
Vildannnn Nily bazı hikayelerinizi okudum sizde baya zorlanmissiniz :) Artık Allah neyi nasip ettiyse bizede öyle olacak heralde
Defnemmm2301 Vildannnn Rabbim hepimizin bebeklerini sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin adları ne olsursa olsun bizim sonuçta 😍😍😍 benim rahmetli annem öyle derdi ... isim sorun değil yani sağlıklı olması herşeyden daha önemli