Ilahem Mrba anneler 22 haftalik hamileyim hamile kaldigimdan bu gune oksuruyorum.soguk alginligimda yok sadece kicik tutuyo oksuruyorum.bikdim artik hic bi ilac fayda etmiyor.alerjimi diyilmi onuda bilmiyorum.cok kotu durumdayim ne yapsam gecer?
Yaprak- Ilahem canım pekmezin içine karabiber ve zeytin yağı karıştır göz kararı çok iyi geliyor sonra dua et bana
SiriusA Ilahem ay az önce ceviz perdesi çayı diye bişey duydum bi teyzemden. Hamilelikte içilir mi diye post açtım hatta. İçiliyorsa test edicem size de söylerim
afroditt Ilahem pekmez ve toz zencefil çok iyi geliyor ben geceleri yatamazdim annem yapar getirirdi öksürüğümu hemen keserdi
Yaprak- Ilahem ben 1 çay bardağına koydum 1 yemek kaşığı kadar yağ bir çay kaşığı kadarda karabiber koydum günde 2 kere kullanırsın bide yatarken alırsın bir tatlı kaşığı şifa olsun inşallah
Ilahem SiriusA valla bizdede oyle utaniyorum esimden oda geceleri sesime uyuyamiyor.simidie tuti ogurerek oksuruyorum.sebeb ne bilmiyorum.sinirlerimde bozuldu vallah agliyorum oylede olunca.kac gun ya aydir oylesiniz?doktor bi sey soylemedimi?
Yuncu1 Ilahem bende öyleyim geceleri daha beter oluyor. Geçmiyorda lanet Bende eşim için üzülüyorum yanında sürekli öksüren biri Sinirden bende ağladım yani neden ben diye gerçekten 😡 Geçer umarım artık 😩
SiriusA Ilahem öksürürken öğürme veya işeme 😅 bunlar bende de mevcut 🙈 doktora gitmedim aslında. Bizimki soğuk algınlığından kalma bişey. Gitmiyor 😣 doğal bişeylerle çare aradık. 2 3 haftadır böyleyiz. Herkes öksürük salgını var falan diyor.
Ilahem afroditt yapicam canim ayri ayrilikda yapdim pekmezi sute toz sencefili suya katib ictiyim oldu ama ikisini biri birine katib hic kullanmadim.insallah ki iyi gelir.iyi girse olunce size duaci olurum.vallah mahv oldum.