Byn123- Arkadaşlar merhaba 8. haftama yeni girdim ve rahat 2 haftadır kahverengi lekelenmem var sizde de olmuş muydu ne kadar sürmüştü lütfen fikir verir misiniz
catandgirlmom Byn123- bana da olmuştu hatta 6. Hafta da başladı benim 8 dede oldu hemen doktora gittim çünkü doktorlarum riskli bir durum dedi. Fitil kullandım ve geçti çok şükür birdaha olmadı
gamzesonmez Byn123- doktoruna görünmen lazım ciddi bişey olabilir ama ben ciddi bişey olacağını pek sanmam benimde lekelerim oldu progestan kullandım 2-3 güne geçti
tazeanne07- Byn123- 6+ 4 teyim bende de oluyor doktor fitil ve iğne verdi ama hala devam ediyor. Baktı bi sorun yok dedi neden oluyor bende bilmiorm
Byn123- Allah’ım hepimize sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲