Hacerhrmnkya42_ Doktor randevum geldiği zaman 19+6 günlük olucam bu günde detayliya alirmi sizce genelde 19_23 arası diye biliyorum ozeldeki doktorum da 21 haftada yaptirmami istemişti devlete gidicem
didimom Hacerhrmnkya42_ ben ilk detaylıyı 12. Haftada yaptırdım bazı hastanelerde 12. Haftalarda ilk detaylı yapılıyor. İkinci detaylıyı 20. Haftada yaptırdım doktorum baktı ama bir hafta sonra tekrar gel dedi kontrol gibi. 20 de gitseniz daha iyi bence 😇
Hacerhrmnkya42_ didimom randevu sıkıntısı olduğu için 20 hafta olmama bir gün kala gidicem büyük ihtimalle teşekkür ederim bu arada😊