Momsy410 Annelerrr ben de sonunda bebegimi hissettimmm. 20. Haftadayiz. Cok mutluyum. Harika bi his onun orda oldugunu bilmek. Ben hissetigim zaman esim biseyler oldugunu anlayip yanima geldi elini koydu ve ikimiz de hissettik 🥰🥰
gokce66 Momsy410 masallah 🧿😊 biz şimdi geriye doğru gün sayıyoruz sanki 20 li haftalarda daha çabuk geciodu. 31 olduk park etti sanki
yagizegemom Momsy410 bende 20. Haftaya girdiğim gün hissettim miniğimi çok garip çok güzel bi his gerçekten 🐣🥹
Mamaaa Momsy410 Bizde 17+0 olduk bugün tam olarak hissettim sanırım ikinci gebelik olduğu için bu kadar erken oldu ilk gebeliğim de 19 veya 20. Haftada hissetmiştim 🥰
Momsy410 gokce66 😄 dogrudur. Ilk haftalar da cok yavas geciyodu simdi hizli geciyor. Ins biz de saglikla o haftalara geliriz de sabrini gosteririz
Momsy410 yagizegemom hem de nasil. Aksam 10 oldu mu basliyo benim minigim nazli nazli hareket etmeye 🥰
Momsy410 Mamaaa yaa ne guzell. Ben baya 16. Haftadan beri elim karnimda bekliyordum 😄 esimin de ayni anda hissetmesi cok guzel oldu. Kahkahalar atararak birbirimize sarildik cok ozel bi andi