echeveria -pina konu kategori seçimi yanlış olmuş ama bende pıhtılaşma sorunu var okşayarak sc enj. Verdi siz neler yapıyorsunuz? Hangi genleriniz Hasta
323832 -pina faktör 5heterozigot ve mthfr c677t heterozigot pıhtı gecmisim var igne ve hap kullaniyorum kanda gorur gormez basladik
echeveria -pina şuan hamile misin bana sadece iğne olarak verdi 2 hafta sonra tekrar gidicem kan sulandırıcı yeterli mi diye bakacak
arirangg -pina Canım ben de daha yeni başladım. 3. Günüm bugün. İlk gün acemiliğe denk geldi, morardı. Diğerlerini dik şekilde soktuk. İğneyi hiç oynatmadık. Morarma olmadı.
echeveria -pina Kolunu kıvır, elin gövdene gelsin, hani konu havaya kaldırdığında aşağıya sarkan yağlar var ya kolunu kıvırdığında o kısımı kavra hafif yuvarı çek, hemşireyim ben kendime öyle vuruyorum. Sen saat kaçta vuruyorsun iğneni
echeveria arirangg Kolunu kıvır, elin gövdene gelsin, hani konu havaya kaldırdığında aşağıya sarkan yağlar var ya kolunu kıvırdığında o kısımı kavra hafif yuvarı çek, hemşireyim ben kendime öyle vuruyorum. Sen saat kaçta vuruyorsun iğneni
-pina echeveria ben kendim yapamıyorum çünkü göbekten yapılmasını söyledi doktorum gündüz 15:00 da yaptırıyorum