Aybuke35 Fatma1991 ben 20. Haftada hissettim o da seyirme şeklinde şuan 25 hafta olduk net hissediyorum 😊
deletedmom947 Fatma1991 ben 20. haftamda hissetmeye başlamıştım ama tam olarak 24te başladı diyebilirim. Ondan önce belli belirsiz oluyor hareketleri çok anlaşılmıyor yani bende öyleydi🤗
Fatma1991 deletedmom947 ben 17 hafta şu an hiç bişey hissetmiyorum geç mi olacak düşüncesini taşımaya başladım
meri453 Valla 20 haftalık olduk daha bişey hissedemedım , 😂 sadece bi tarafım da bazen sertleşiyor sankı ayaklarını dayıyomuş gıbı yada kafasını yada poposunu bılmıyom artık 😂😂😂
Pars 22 de hissetmeye başladım.. o da ara ara pıt pıt hareketler şeklinde.. net hissetmek zaten genelde o kadar erken haftalarda olmuyormuş endişe etmeyin..