Ummhny Merhaba kızlar, adete 5 gün kala erken gebelik testi yaptım böyle çıktı hayalet çizgi gibi anlaşılmıyor pek. böyle olup hamile kalan oldu mu acaba ? Çok ümitlenmekte istemiyorum şimdiden teşekkürler ☺🙋♀️
Elifderin34 Ummhny ilk öğrendiğimde benim de böyleydi çok çok az görünüyordu var gibi hayırlı olsun :)
EAK Ummhny var gibi duruyor ama çok ümitlenip sonra üzülmeni istemem. Doktorlar adet 5 gün gecikmeden test yapmayın diyorlar kimyasal gebelik ihtimaline karşı ama inşallah vardır Allah gönlüne göre verir 🙏🏼
Boss01 Ummhny birçok kişi böyle öğreniyor inşallah vardır canım yarın tekrar test yap bence yine aynı şekilde çıkarsa vardır yumurtlama takibi yapmış mıydın
catandgirlmom Ummhny bence de var gibi bende erken testle öğrenmiştim silik çizgi vardı ❤️ Betam 13 çıkmıştı 🥹🥹 inşallah sizde gönlünüze göre net haberi alırsınız ❤️
Ummhny catandgirlmom Hayırlı olsun 🙏inşallah hayırlısıyla banada nasip olur ama erken sevinmek istemiyorum ☺
Kbramhmt Bu testlerden o kadar çok yaptım ki hiç böyle olmamıştı yeni olabilir bı iki güne tekrarlayabilirsiniz
Shebaby Canım bencede var gibi yoksa tamamen bembeyaz olurdu o silik kısım inşallah hayırlısı olur böyle erken öğrenmekte sıkıntı stres çünkü doktorlar 2 günde bir beta istiyor sağlıklı artış var mı diye inşallah güzel olur hersey 🌸