Anne9283 Kızlar düşük veya kürtajdan sonra iğne olmayıp diğer gebeliklerinde sağlıklı doğan oldu mu acaba
Prenses34_annesi Anne9283 ben pozitif eşim negatif doktorumuz söylemedi hiç bize ilk gebeliğim benimde 7 aylık hamileyim 🥰
Blr1 Anne9283 Ben geçen hafta oldum ignemi. Zaten ilk çocuk da sıkıntı olmuyormuş sanırım ama ikinci üçüncü çocuk vs Sıkıntılı olabiliyomus bunun için zaten ilk çocuk da bile testini vermen lazım iğneyi vurabilmek için :)
HamdiyeDmr Anne9283 Ben bir düşük bir kürtaj oldum her ikisinde de düşüklerden sonra iğnemi oldum birdahaki gebelik için şu an 38. Haftalık gebeyim ilk aylar kanama ile iğne oldum 28. Haftada da birdaha iğne oldum
rrumeysaa Prenses34_annesi kan uyuşmazlığı olması için Annenin negatif babanın pozitif olması gerekir sizde kan uyuşmazlığı olmadığı için bişey dememiştir