Karadenizz37 Selam kızlar 😊 Allah nasip ederse oğlumuz oluyo isim konusunda kararsız kaldık eşim Rüzgar diyo ben Doruk. En sonunda isinide koyalım dedik ama farklı güzel isimler varsa yazarmısınız fikir olur hepimizede 🤗
irem-1999-54 Karadenizz37 benimde oğlum olucak hayırlısıyla biz metehan koyucaz nasipse Ruzgar doruk pek yan yana yakismamis canim benim fikrim tabiki bu karar size kalmis bisey erkek ismi olarak onere bilecegim Arel Kuzey Anıl Berkay
Minikmucizelere Karadenizz37 ikiside hos ama rüzgar daha iyi Onerilerimde; Utku-Mert-Aras-Poyraz-Kuzey-Yiğit-Mete