Izm123 Yenidogana aventin air mi yoksa ultra soft emzigimi karar veremedim arkadaşlar hangisi daha uygun kaliteli?
dolunay_6 Izm123 air daha güzelmii ilk başta air almayı düşünüyorum eğer emzik kullanırsa sonradan soothie almayı düşünüyorum
gonulcelen Izm123 soothie aldım ama air daha cok hoşuma gitti 😬 emzik doldurmak istemiyorum şimdilik evi ama bunalrı almazsa onu deneyeceğim
dolunay_6 Izm123 evet ağır oluyomuş bebek kaldıramıyomuş bende o yüzden önce air alıcam kullanırsa sootie de almayı düşünüyorum
gonulcelen Izm123 valla hangisi iyi hangisi kötü bilmiyorun ki beğendim aldım 😂😬 kullanınca göreceğiz hangisi iyi güzel