Nurellaaaaaa Selam kızlar pazartesi doğum olacak , beni en çok geren konu bu . Deneyimlerinizi önerileriniz nedir
_peritozu Nurellaaaaaa bana uyusmadan önce takılmıstı biraz kendimide kastım ve acımıstı ama uyusturduktan sonra takılmasını isteyebilirsin sanırım
esradgn123 Nurellaaaaaa Doğum çok hızlı geliştiği için uyuşturamadan direkt taktılar biraz sızı hissettim o kadar
Mysaa Nurellaaaaaa hemşiremin eli hafifti o nedenle pek acı hissetmedim ama psikolojik olarak rahatsız oluyorsun tabi . İsterseniz ameliyat esnasında takılsın da diyebilirsiniz
Elifderin34 Nurellaaaaaa ben canı tatlı bir insanım iğneden bile korkarım ama sonda takılırken pek hissetmedim acısını :)
gkcnn Bende takarken uyuşturduktan sonra taktılar çıkarırken de saniyelik bir durum zaten ben zorlanmadım
Skpln4660b gkcnn kimisi uyusturup takıyormus benimki Cook aceleye geldi ayikken soktu ebe 😁😁 ya telaş içinde hissetmedim yada gerçekten acı yoktu Devlette doğum yaptım
Didem18 Nurellaaaaaa bende korkuyorum ondan. İnsan en çok başına ne gelcek bilmediği için endişe ediyor..
eminegulbalci Nurellaaaaaa kendini sıkmazsan eğer 2 saniye süren birşey. Hiç acıma olmuyor. Sadece ilk takılınca hani idrarın gelir bi yanma hissi olur ya öyle birşey hissediyorsun o kadar
emirtosveannesi Nurellaaaaaa bende korkuyorum daha önce hastalara taktığım oldu ama suratlarında hep acı bir ifade vardı kendime nasıl olacak bilmiyorum 😭
ipek_dfn22 Nurellaaaaaa çıkarken bir şey yok ama tecrubesizdim bu konuda takacaklari yeri bulamadilar beni maffettiler o yüzden bir daha olursa uyusturup yaptırırım.. sende söyle uyustuktan sonra taksinlar herkes içim farklı bir durum
Defnem_26 Özelde uyusturduktan sonra takmışlar haberim bile yoktu devlette once takiyorlar diye biliyorum
Nurellaaaaaa kızlar stres yaptığımı doktoruma söyledim o da uyutunca yapacağını söyledi 😍 derin ohhh çektim 🥹
Skpln4660b gkcnn evet ya bana 7.30 da gel dedi ben gittim 8 de meğer ilk beni alacakmış herşey aceleci oldu ne olduğunu anlamadım bile