Havva_0407 24 hafta hamileyim tiroidim yüksek çıktı çocuğuma herhangi bi zararı olur mu başına gelen var mı?
berceste5155 Havva_0407 ilacınızı kullanırsanız bir şey olmaz Allahın izniyle ben 9 ay boyunca ilaç kullandım
gokce66 Havva_0407 bise sorcam testlerinizi nerede yaptriyosnz 3 aydır ilçelerden test kiti kaldırıldı diyorlar
Shebaby Havva_0407 canım hiç korkma o bişey değil bende de var hatta gebelikte çıkıyor bir tek eythyrox 25 mg lik verdi doktorum 5 haftalık hamileyim zaten hemen iniyor değer düzenli kullanmak önemli tabi
Anneadayiozlem İlaç kullanmanıza gerek duyduysa doktorunuz kullandığınız sürece bir sorun olmaz kullanmamanız sorun olur aksine
mart26 gokce66 ben devlet hastanesi dahiliyeye gidiyorum tiroid için. Sağlık ocakları da kan alıp bakıyor ama aile hekimleri ilacın dozunu ayarlayamıyor eğer değerin yüksekse endokrin yada dahiliye bölümüne gönderiyor
gokce66 mart26 eşimin ailesinin oturduğu il de annemlerin oturduğu il de ve Suan misafir geldiğim il in ilçelerinde testler büyük şehire taşınmış ilçelerde yokmuş