AsyaGunesMom ah canım Allah yardımcın olsun. Benim bu 4.gebeliğim üçünde de kanama yaşadım. Kanama alanı vardı He yoğun değildi ama o minicik damla bile olsa beni tedirgin ediyordu. 4.gebeliğimde yani bunda coraspin içmeye başladım hamile kalmadan önce kanama alanım hiç olmamıştı ama 6.haftada stresten kanamam başladı doktora gittiğimiz de de kanama alanı yok diyordu o kahve lekenin nereden geldiğini anlayamamıştım belki de stresten oldu. Lütfen hep olumlu düşün, kendini motive et. Allah evlatlarını sana bağışlasın🤲🏻