Emine0909 Diyarbakır’a yeni geldim ikili tarama testim var özel veya devlet hangisini önerirsiniz.Hastahane ve doktor öneriniz var mı?
Aysaagul Emine0909 ben Diyarbakır’da değilde bismilde yaşıyorum dbakirin ilçesi şuan herhangi bir hastaneye gidiyor musunuz gidiyorsanız hangisi
mart26 Emine0909 ben devlet hastanesine gidiyorum drm pelin değirmenci ayçiçek memnunum yani imkanınız özele yoksa gidebilirsiniz
Aysaagul Kaderaksy evet ondan çok bahsediyorlar bende duydum kaç kere ilk kızımda Batman’a özel yaşam hastanesine gidiyordum ama şuan Bismil devlet Hastanesi’ne gidiyorum