Dilara28 Kızlar ben 39 haftalık hamileyim. Meryem Ana otunun doğumu başlattığını hızlandırdığını gördüm bazı postlarda. Şimcik bu otu nasıl kullanıcam ne yapmam gerekiyor 😅
kubra721- Dilara28 sancıların başladığı an suya atman gerekiyor ot suda açıldıkça rahim açılması olduğuna inanılıyor doğum olduktan hemen sonra da sudan çıkarmalısınız ki rahim toparlansın
219Eyll Dilara28 inanarak yaparsanız evet çok faydası var .ben evden çıkarken 5 dakikada bir sancım vardı .annem duaları okudu otu suya koydu .hastaneye gittiğimde 7 santim açıklığım vardı .nst si giriş işlemleri derken 20 dakika felanda öyle bekledim .doğum odasına aldıklarında tam açılma olmuştu .doğum yapmam 10 dakika bile sürmedi .ben çok inandım ve çok faydasını gördüm .
Nurhayat53 Merhaba bende bir şey sormak istiyorum, sancım başladığı zaman eşim suya koyup duaları okusa olur mu acaba☺️ Yoksa kadının yapması mı gerekiyor
Zeynepmum Nurhayat53 benim de eşim okudu duaları bi sakıncası yok ama sadece inanılarak okunması lazim
mor_menekse Zeynepmum hangi dualar okunuyor tam olarak .bide doğum bittince otu sudan çıkarınca atiyormuyuz
219Eyll Ayse34_ yok yanımda götürmedim .annem büyük kızımla evde kaldığı için o koydu suya doğum olduktan sonra aradım hemen çıkardı sudan. Ben içmedim suyunu .