minik-2610 bende 3 bebek kaybettim smdide de 6 aylık gebeyim bu bebegim de de sorunlar yaşadım yaşıyorum hale o yüzden diyorum boyle şeyler paylaşanlara gidin baktirin smdi o parca neden geldi etti kimse bilemez bende 5.haffamda parça geldi devamı da yoktu kanamam ağrımda yoktu gittim. Düşük yapıyorum sandım doktorum yatırdı ne olur ne olmaz die dogumhandede aşağıdan baktılar parca gelmesine sebeb bisi varmı diye myomlar polipler sebeb olabilirmis ole demişlerdi bisey cikmadi ama önlem amaclı yatırdılar bebeğinde kalbi atıyordu en azından baktirin burası cunki vakit kaybı burda herkesin gebeliği cook farklı benimde siyah renk idi