Arkadaşım 35 haftalık hamile bugün nts ye girdirmisler bebeğin kalp atışı çok yavaş denmiş acil sezeryanla alinamasi lazım denmiş o da sırt üstü yatırdılar belki ondan diye tekrar doktorun yanına giricek mide bulantısı ve ishal de var böyle bir durum yaşayan var mı açıklık var mı diye bakilmadi bile birazdan hem çatı muayenesi hemde diyer kontroller için doktorun yanına giricek sizce doğum mu yapması lazım