İyi günler hastane randevuma daha var o yüzden size sormak istedim. 15 haftalık hamileyim yaklaşık on gündür akıntım artmış durumda. Yani normalde de oluyordu ama bu kadar fazla değil ve sut kesiği köpük gibi oluyor. Neden boyle oluyor acaba. Korkmalı mıyım