Sans45 bu dönemde hormonlara bağlı olarak idrar sıklığı artıyor. Bende de oldu. Çok uyuz bçmdurum. Ama sonra azalmıştı. Sonra 28li hagtalarla beraber bu defa ‘yerim dar’ durumu yüzünden şişe gitmeye başladım gece gündüz çok sıkıcı :// bebek suyu ihtimali az ama akıldaki her soru bence doktora danışılmalı. Eczanelerde bunun için soedler var hatta amniyon sıvısında renk değiştiren ama bu da muhakkak doktora sorulmalı