gonulcelen Emrevildan bnde 125 cam aldım bunu bile kaç ay kullanacak kullanırsak tabi 1 tane aldım şimdilik lazım olur diye aniden
SevimErcis Emrevildan ben ikisini de aldım canım. Cam olanı tercih ettim bebek için daha sağlıklı olur kaynatırım diye düşündüm tavsiye ederim.
ZeuGizemAkyldz Ben 125 alıcam,eğer kullanırsa setinide alırım :) bazı bebekler böyle kaliteli markalar yerine bakkal ürünlerini daha cok seviyormus çünkü 😅
Emrevildan ZeuGizemAkyldz evet bende o yüzden çok tereddütte kaldım açıkçası bide siz cam mı aldınız natural mi 😊
Mustafaninannesi 125 ml cam aldim aventin her ihtimale karsi yanimda bulunsun diye eger kullanmazsam 6 aydan sonra su veririm diye dusundum
Htc123 Emrevildan kullanmadım daha önce ama daha sağlıklı olabileceğini düşündüm için aldım ama biraz ağır tabi bi bebeğe göre
deletedmom947 Ben Philipsin en küçük boy cam biberon ya da Dr. Brownsun Options Başlangıç Seti var ikisinden birini almayı düşünüyorum
SevimErcis Emrevildan bence de cam tercih etmelisin sağlık açısından. Büyük olanı su için kullanırım dedim bitince. Küçük olanı da her ihtimale karşı aldım. Olur da emmez mama vermek zorunda kalırsam diye. İnşallah emer de sorun olmaz 🙏🏻
1850 Emrevildan dr brownsun baslangıc seti cok ıyı dıye duydum hepsi burada dan sipariş verdim hala ındırımde. Icındekı özel boru sayesinde cocukta gaz ol olması da engelleniyor