Merhaba. 21 haftalık gebeyim bugün ayrıntılı ultrasona girdim ve doktor bebeğimin bağırsağında genişleme olabileceğini bir ay sonra tekrar bakmak istediğini söyledi😭 eğer genişleme varsa Doğumdan sonra ameliyat olacakmış. Kafam çok karıştı başına böyle bir şey gelen varsa yardımcı olabilir mi 😞