Merhabalar hamiş anneler . 29+2 günlüğüz biz oğluşla. Merak ettiğim birşey var . Hıçkırık ve tekmelerini artık ayırt edebiliyorum ama bir hareket daha yapıyor böyle sanki çırpınma gibi bir anlık el ve ayakları aynı anda çırpınıyor patırdanıyor gibi. Sizde de böyle bir şey oluyor mu ?